دل نوشت

نوشته های سعید قاسمی

دل نوشت

نوشته های سعید قاسمی

غزل نوشت

یک سایه در تصویر من تدبیر میخواهد

وقتی که دستان قلم زنجیر میخواهد

گاهی برای من شدن ما را سرودند

اشعار آن شاعر ولی تفسیر میخواهد

یک اتفاق تازه ام با رنگ تکراری

سبز و بنفش و قهوه ای تاثیر میخواهد

خط خورده ام از چهره ی فریاد اما

فریاد بیهوده دلی شبگیر میخواهد

من،گم شده در مذهب و تاریخ و دینم

تاریخ و دین و مذهبم تعمیر میخواهد

رنگی تر از هر سایه ام با صورت زخمی

چون سایه از تدبیر من تصوی میخواهد



عکس:. . . 

شعر:سعید قاسمی

لبخند نوشت

من گیج شدم این همه تردید چرا؟

لبخند زدم ولی نخندید چرا؟

گفتم که برای خنده ات میمیرم

لبخند به لب،ولی نپرسید چرا؟


عکس:پانالا رُوی
شعر:سعید قاسمی

سبز نوشت

پروانه شدم که رنگِ خوابم سبز است

مستم به سرابی که سرابم سبز است

پنهان شده ام ز ترس افکار شما

در پشتِ نقابی که نقابم سبز است



عکس : .....
شعر:سعید قاسمی

دلنوشت 6

درون چشم خود صد راز داری

دلی بی کینه و ممتاز داری

فقط در گیر احساس غروری

که شوقِ رفتن و پرواز داری




عکس:مجله مرد روز

شعر:سعید قاسمی